مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 08:502021-12-24سياسي

 استان بوشهر زمینی برای اتصال دیگر استان ها به دریا ندارد


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص درخواست یکی از استان ها از رییس جمهور برای اتصال به دریا گفت: استان بوشهر زمینی برای اتصال دیگر استان ها به دریا ندارد و این آرزو در این استان تعبیر نخواهد شد.

- ابراهیم رضایی در خصوص دیدار نمایندگان استان های بوشهر، فارس و گهگیلویه و بویر احمد و استانداران این سه استان با رییس جمهور اعلام کرد: نکته دقیق و امیدوارکننده ای که ایشان اشاره کردند توسعه نامتوازن مناطق مختلف کشور بود که برخی در گذشته بخاطر قدرت چانه زنی در مرکز موفق به انتقال همه امکانات به شهر یا شهرستان های خود شده اند و دیگران بی بهره مانده اند.

وی اضافه کرد: اجرای مصوبه های سفر و بهره برداری از پروژه های بزرگ استان در حوزه آب از جمله سدهای دالکی و خاییز و نیز پروژه های آبشیرین کن دشتستان و طرح های آبخیزداری از خواسته های این نشست بود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لزوم ابلاغ و اجرای دو قول مهم رییس جمهور در سفر اخیر درباره اجرای پروژه جاده نمازگاه_ارم_بوشکان و سد دهرود واجرای پروژه های احداث سدهای عنبری و تنگ خون مورد تأکید قرار گرفت.

رضایی عنوان کرد: تکمیل پروژه های بزرگراهی در استان بوشهر و شهرستان دشتستان، رسیدگی ویژه به مناطق محروم ارم و بوشکان، اتمام پروژه مهم و حیاتی بیمارستان 17 شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 استان بوشهر زمینی برای اتصال دیگر استان ها به دریا ندارد

 استان بوشهر زمینی برای اتصال دیگر استان ها به دریا ندارد